marți, 17 noiembrie 2009

Sinaia

Intriga: cu vreo 2 zile inainte de plecare fu' ziua sefei mele (Iulia - La multi ani!, Pops), asa ca ea insasi a ticluit o escapada la Sinaia... sa-i zicem un "team-building" pe banii nostri. Cu diverse peripetii am ajuns la destinatie toti, intregi, cu bautura si... mancare. Si cu mancare, da.
Ce vreau sa zic... e ca intre Pucioasa si Sinaia e un drum pe care daca-l faci noaptea ca noi... e pe cat de al dracului, pe atat de frumos. Serpentine in urcare si coborare, tre' sa turezi, sa franezi... sa tra-la-la. Mi-a placut mult acolo.
Seara? Seara am facut chestii obisnuite (cred): vin, tigarete, poze, dans. Da' sa vezi "Dans, bebeluselor!" ce-a iesit pe Salt'n'Pepa, Vanilla Ice si MC Hammer. Filmarea de la Elena e "DVD de colectie". Jur.


Si fiindca tot veni vorba de Elena... in prima poza sunt asa: Iulia (eu ii zic Pops, deci Pops va fi), Catalin si Elena (fetele, daca n-ati iesit bine sau mai stiu eu ce... va simtiti intimitatea violata, nu vreti ca cei 3 oameni care ma citesc sa va asocieze numele cu figura... ziceti-mi, si scot poza).


In a doua poza sunt eu la Peles, ca m-a luat Marius mai mult cu forta. Ca in multe poze, eu apar luat prin surprindere, pentru ca nu stau la poza. Imi pare rau ca n-am stat cu fata, dar nu mai stiu dupa ce ma uitam. Si cred ca si ziceam ceva. Mi-am scos plamanii intr-un mic urcus din Sinaia la Peles. Frumos palat... Turisti? Gramada! Am auzit greaca, italiana, spaniola si inca ceva neidentificat la niste gagici de era sa pic in popou la cum aratau. Oricum, de orice natie ar fi, multe gagici se dadeau in vant dupa Peles.


Poza trei... Alex si caciula, Marius si eu (intr-una din putinele poze in care ma uit in obiectiv) .
A patra e laitmotivul excursiei mele. Acolo stateam asa pen' ca ma durea burta de crapam. Toata burta... nu doar stomac... si nu de foame. O durere de burta care nu trecea nici cu Ranitidina, nici post-prandial, nici in niciun fel... doar post-somn. Si mi-a mai trecut in club. Ha... c-am fost in club, sa fiu. Cu Marius si cu Catalin (care e in prima poza).
Sambata, dupa ce m-am asigurat ca ies bine in poze (de ultima poza zic) si-am mancat micii si carnatii aferenti (mersi, Andrei), cei 2 isi luasere sperantele de la iesit din vila.
Facusem si-o panica mica anteior. Eh... chestii... de la durerea de burta, m-am gandit ca ar fi o durere cauzata de o pancreatita, si m-a luat si cu tahicardie si palpitatiuni. Wow. Nicu mi-a descris apoi foarte bine panica, dupa ce doar i-am zis ca mi-a fost rau. A zis asa: "Da ma, te-ai gandit ca esti departe de Bucuresti, ca n-au aia spital acolo si chiar daca au, nu sunt doctorii buni... Pai vezi ca stiu? Ce ma, daca iti spun eu ca am trecut prin toate astea, ce dracu'?" Dar m-am trezit pe la 23:30... si cum Spiderman mereu revine, "The Man With The Stomach Ache strikes again!" O sa-mi fac tricou cu SA (Stomach Ache). Si ne-am dus... City Pride - Sinaia. Mandria orasului, intr-adevar. In afara de non-muzica house-techno-minimalo-țiuito-electonica si de anumite fețe dubioase... e chiar ok. Oricum, am zis ca ramanem cul mult juma' de ora. Dar uite ca n-a fost sa fie asa, ca s-a intamplat sa fie niste studenti la Medicina Veterinara (nu stiu care era faza, dar oamenii erau la un "party after-conference" sau ceva gen). Bine, am zis studenti... de studente era vorba. Si erau... pe putin vreo zece bune de iesit cu ele la carciuma, vreo cinci bune de stat cu ele in pat zi-lumina si vreo doua cred ca erau bune de luat de neveste. Bine... nu pentru mine, ca daca era nevasta-mea acolo, ne ciocneam cumva, nu? Bot in bot, cap in cap, sticla-n sticla... pula-n pizda... astea...
Ciudat e ca dupa jumatatea de ora cand era programata plecarea, Marius ne roaga sa stam cu el pe ring... si-am stat vreo 15-20 de minute dupa care m-am incins (era muzica normala). Dar cea mai ciudata treaba e ca atunci a incetat sa ma doara burta... pur si simplu nu ma mai durea. Deloc.

City Pride. Ma... un club mic, dar misto, fara scrumiere. Trei chelnerite, si toate bune... care mai si danseaza cand n-au de dus comenzi. Mie mi-a placut pitica aia blonda.

Ce sa mai zic? Fu' foarte ok. Daca ma ciocaneam cu nevasta-mea in City Pride, era prolific.
Apropo... acum vreo saptamana, mergand dinspre Rosiori de Vede spre Bucuresti, era sa ma paleasca un Golf negru ce era in depasirea coloanei, iar in momentul cand a aparut masina pe constrasens, mi-a taiat mie calea din scurt asa. Nu mai era mult... mai putin de juma' de metru si ne cioacaneam... masina in masina. Era o blonda, ma... draguta-n draci. De ce pizda ma-tii n-ai intrat blondo-n mine? Sa se buseasca Golf negru de Pejo alb... si eu de tine...
De'... asa e viata.

Muzica! Powder! Astea tre' ascultate in ordine. De ce merita s-o ascultati pe prima? Pen' ca a doua rupe, pur si simplu! Iar clipul... are niste faze mai mult decat tari... de la cea cu "Totally quiet" si "give me some powder!" si bataia cu gagicile.



Un comentariu:

  1. Fetele sunt foarte frumoase, si tu esti dragut...
    Daca te doare capul vreodata, sa nu te mai intrebi de ce. Iti spun eu: PENTRU CA ABEREZI PREA MULT CU BOLILE TALE INEXISTENTE !!!!
    Asa.Am spus-o, caci deja ma doare pe mine....
    Nu te mai vaita atat, babo ce esti ! Ma rog... mosulica...

    RăspundețiȘtergere