luni, 3 august 2009

Fiare vechi

De dimineata am visat. Si mai si tin minte partial. Fu unul din visele alea in care intervine realitatea. Tin minte ca o data se uita mamaie la "Profetii despre trecut" cu Silviu Brucan. Si eu visam ca asist la o conferinta, pula mea, si cineva tine un discurs.
Azi... am visat tigani. Tigani cu fiare vechi.
Fac o mica paranteza aici si zic ca am gasit o strofa veche, comica... de fapt o piesa cu "haz de necaz". Era ingropata de-atunci, din 2006, dar Silvana - care mi-a comentat postarea anterioara - m-a facut s-o caut. Si am gasit-o, am mai "umblat" la ea... am modificat-o sensibil. Si dezgropata fiind, o vazu si Mentha si zice s-o tragem dupa ce terminam cu albumul. Deci piesa va aparea. Am facut paranteza, pen' ca are legatura cu fiarele vechi.
Visam tigani si fiare vechi pentru ca auzeam aci intre blocuri tiganca, fara sa-mi dau seama... "Fiare vechi loooom... fiareeeee". Si visai in tema. Cea mai tare faza o las pentru sfarsit.
Sambata, coboara o tiganca ditr-o Dacia Pick-up rupta-n doua. Dacia incepe sa mearga in fata in prima treapta. Tiganca, il urmareste agale, slobozind celebra strigatura... aia de mai sus. Ma gandeam eu asa... ca e rentabila treaba asta cu fieru'. Adica daca-ti permiti sa vii cu masina, sa bagi benzina... pula mea, buna afacere. "Anyway manca-v-as... let's get down to business!", dupa cum zicea acelasi Vexxatu' Vexx.

Ma... "Fiare Vechi" e o carte a lui R. Turcescu (intre noi fie... v-o recomand si pe ea, si pe "Dans de Bragadiru")... da' stii ce-am visat? Ca era site, ma... jur. Era site www.fiarevechi.ro la mine in vis. Ar fi o idee pentru astia... ai fiare vechi de dat, lasi un mesaj in GuestBook si le dai adresa. Ar putea sa afiseze si ei rata de schimb pentru cursul "Fier - RON", "Cupru - RON" pentru ziua in curs... la cumparare, ca la vanzare presupun ca e secret. Eu stiu... sa zica ce materiale primesc... sa puna filmulete cu ei incarcand fierul in Dacia Pick-up... sa vezi dexteritatea si rapiditatea gen...

Faza e ca domeniul www.fiarevechi.ro e luat deja. Da... de catre o firma de sisteme de securitate. Nu vad legatura, da' pula mea... Se gaseste www.fiarevechicumparam.ro. Totusi, treaba trebuie facuta profi, iar acum daca n-ai site esti zero. Faza cu "Fiare vechi loooom... fiareeee" e deja "old-fashion advertising".

Ce ascultam azi? Ce altceva decat ceva balcanic? Una romaneasca asa... recomandata de Mircea Dinescu. Orchestra e din satul Darvari, jud. Mehedinti. Nea Marin (Marin Şchiopu) e amuzant, versurile sunt cam la fel... dar mie-mi place. Imi place ce fac oamenii astia. Si vorbind de Nea Marin (solistul), se zice c-ar fi murit. Sa-i fie tarana usoara! si sa-i ascultam dar, in memoriam asa.
P.S.: Recomand si "Lino Lino Catalino", pe care vi-l gasiti singuri daca vreti.

Mambo Siria - Mambo Siria


5 comentarii:

  1. :))) =)))
    m-ai dat pe spate cu "FIER-RON","CUPRU-RON".
    sper sa ramana doar in visul tau asta,sa nu vad asa ceva scris la schimb valutar!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deeeeeci, am facut un research.Unu' mic asa...un short :))special si numai pentru visul tau. Sa purcedem pe taramuri onirice, asadar!
    Daca visezi tigan, inseamna asta:"insistenta, agasare, stress, dualitate, aspecte imprevizibile, schimbatoare, periculoase, incorectitudine, riscul de a fi pacalit, mobilitate, adaptabilitate, risc de conflict, neintelegere";pentru "tigani", pui la plural toate alea, cred :)).
    Fier vechi..." slabiciune fizica, incapacitate de a actiona la timp, oportunitati ratate, oboseala, nevoie de recuperare si odihna, stare de sanatate precara". Deci...naspa. Io zic ca te avertizeaza asupra unui atac de panica viitor. Fii pe faza!
    Eu stiam ca e bine sa visezi tigani, pentru mai multa siguranta, voi avea o discutie cu "babele asociate" lu' mama si buna-mea si te tin curentat.

    RăspundețiȘtergere
  3. ....din pacate shi eu am auzit acelasi lucru despre solistul de la Mambo Siria. Dumnezeu sa-l ierte! ........dar apropo de mambo siria " surubul" nu-ti place?.............cine comenteaza......hmmmmm " bidineaua"?...."domnisoara scurta-n gat.."....U6 cam. 712...ultimul tau an de medicina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tavi, daca ziceai de Cristian Rizescu, te banuiam ca ai fi popa Cucu :) Dar asa... cu "domnisoara scurta-n gat, cum as face sa te fut?"... stiu. Chiar am ascultat-o p-aia saptamana trecuta si ma gandeam la tine :)
    Bafta la licenta, Lucrare de diploma (sigur ai facut pe specialitate chirurgicala :)) ), rezidentiat.

    RăspundețiȘtergere