luni, 22 martie 2010

...restul e Tan Tan


Cum imi zisase cineva ca merge prin Tan Tan asta, aranjez si eu de-o iesire. Bine, fara sa stiu daca cineva va fi acolo sau nu. Si n-a fost. Se aranjeaza de-o masa pentru sambata.
Clubul asta e pe langa Mega Image-ul de la Carol I cu Mosilor. Se intra la subsol. 15 lei la intrare. Apoi, ca sa stai la masa, tre' o sticla de vodca sau whisky. Noi am luat J&B la 75 cl - 210 lei. La 1L e 300. Si suc de mere. Alte preturi nu stiu s ava zic. Tequila am inteles ca era 13 lei, cocktail-urile sunt 15-20 de lei.
Clubul arata bine, e pe gustul meu. Se pune rap comercial, de club asa. La pupitru l-am (re)gasit pe J (Julian), un battle-MC din vechea scoala. Nu-l mai vazusem de vreo 2-3 ani. Fiind rap, multi rapperi p-acolo... mai mult d-astia... fani 50 Cent sau Da Game (dupa port). Erau si cativa negrotei. Gagicile... marfa rau, as zice... si "Cacalau", dupa cum i-am explicat succint lu' Puiu, intr-un sms. Fustite mini sau mai mult decat mini, picioare, frumoase la fata... Genial!
Toti zisera ca se uita o blonda la mine, insistent asa. Si s-a uitat, si a dansat pe langa mine... ca si eu dupa ce m-am imbatat m-am urcat pe... nu stiu cum sa-i zic... ceva cu juma' de metru mai sus. Si s-a uitat fata... iar eu nimic, fir-as al dracului de bou. Yeah!
Am stat de la 00:30 pana pe la 05:00, cand Laura Andresan si Grasu XXL se retrageau la un "after party". Cat am stat acolo, n-am stat jos deloc. Muzica, lumea, bautura... toate te fac sa te simti bine si sa nu stai locului. Mai merg sigur, cu prima ocazie cand am bani de spart. Ne vedem p-acolo, da? sa dam din cur pe rap.
Imi pare rau ca Rața care pe la 23:00 mi-a zis ca vine... n-a mai venit, nici macar un sms explicatriv n-a dat. Suge-o, ma!

Azi (duminica) fusei cu Glugah & partenera la concert C.I.A., in Goblin. Mama, ce-mi mai plac baietii astia. Fuse si "Codița", o gagica pe care o vedeam noi mereu prin Revenge si Suburbia, si pentru care am avut un mare "crush". Salutare, Codița. I-am zis noi asa pen' ca venea mereu cu parul impetit in coada... sau cozi de-alea "pigtails".
Si azi zisera Glugah & Co. ca bruneta din fata mea mai avea putin si se freca de mine. Asa mi se paru si mie... schimbaram niste priviri... da' ghici ce! Iarasi nimic. Salutare si pentru bruneta cu unghii lungi si rosii.
Si cum cand exista Blanche, aveam cateva piese de la C.I.A. care rulau cu volumul la maxim (Independenti, Invazia, Las Palmas, Baieti ca noi, Unde sunt bagabontii, Inca ne place, Siaiei, De unde?, Avem - vi le recomand pe toate astea), o sa punem azi piesa care-mi pare cea mai tare. si care-a raspunat de multe ori in Blanche. Mai ales ca are Grasu o strofaaaa.
Deci? Ne vedem prin Tan Tan si pe la concerte rap. Pana atunci... "astept un cutremur sa-mi scuture țigara"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu