marți, 17 martie 2009

Stampile

Introducere: Cand eram mic, tin minte ca am vazut un film la TV... un film alb-negru, vechi, in care unul vrea o stampila. dar ca s-o ia p-aia, tre' sa primeasca alte stampile inainte: de la biroul 3, apoi de la biroul 4, dar la biroul 4 nu se putea pentru ca-i trebuia de la biroul 10, si tot asa...
Introducere 2: Ca sa pot semna contractul de angajare la noua firma, imi trebuiau mai multe acte, printre care adeverinta de la facultate si adeverinta de la medicul de familie, cum ca-s "apt de munca". Da, dar medicul de familie imi cere adeverinta de la serviciu... pai de unde, daca eu mi-am dat demisia de la fostul serviciu, iar acum nu pot sa ma angajez fara adeverinta de la medic? In fine... s-a rezolvat, mi-a dat.

Cum zisei mai sus, imi trebuia si adeverinta de la facultate, cum c-am terminat-o.
Locatie secretariat (Decanat) - Zona Eroilor, in spatele spitalului.
Locatie Rectorat - Str. Dionisie Lupu (pe langa Piata Romana).

Ma duc asadar la secretariat sa-mi cer o adeverinta. Nu se putea... ca nu se mai putea, ca erau diplomele gata. Incep demersurile pentru a obtine diploma - adica sa-mi iau stampilele pe "Foaia de lichidare", pe care am luat-o de la Xerox din facultate.
1. Biblioteca 1,2 - poc stampila
2. Camin U6 - poc stampila
3. Sala de sport - poc stampila
4. Biblioteca imprumut - poc... 15 carti de adus. Din anul I. Offf... si ma duc la anticariate, librarii, tralala si trilulilu-crocodilu'. Asa fac rost de mare parte din ele. Acum, nu se mai putea in dupa-masa aia, ci in dimineata urmatoare.
Asa ca ma duc la Rectorat la Romana sa-mi mai iau 2 stampile - Serviciul Social si Contabilitate. Una gata... dar la Contabilitate, nu se putea fara stampila de la Biblioteca si secretariat.
Ma interesez la diplome... si aflu ca:
- tre' sa iau stampila de la biblioteca, apoi de la secretariat (Eroilor)
- apoi sa merg la Rectorat sa iau stampila de la Contabilitate (Romana)
- apoi sa merg cu "Fisa de lichidare", sa-i fac o copie, pe care copie o las la secretariat (Eroilor), si mi se va da Diploma de Bac
- apoi cu "Fisa" in original si diploma de Bac sa merg sa-mi iau diploma de facultate (la Romana, da)
DAR: la Rectorat (Romana) la "Eliberari diplome", trebuia sa ajung intre 9 si 12. Dar cu ce sa ajung, ca la secretariat (Eroilor) deschide abia la 13?

Am avut noroc ca am avut o secretara de an de nota 10, o bibliotecara de nota 20 si... cam atat. In rest... flori, bobo, cafea... istorie. Tot ce conteaza e ordinea stampilelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu