luni, 7 decembrie 2009

Alegerile + 1 O.I.P.

Alegerile...
...vreau sa fiu cat mai scurt cu asta, pentru ca in momentul de fata plang.
La votare a fost mai usor decat data trecuta... nu asa multa agitatie, am terminat pe la 23:00 la sectie. Incedente... doar unu' mic si faptul ca mi s-a facut mie rau... de la oboseala presupun. Mi-a trecut cand dupa ce m-am intors de la copiator, mi s-a spus ca a iesit cheia si au regasit in liste votul care ne lipsea. Geoana a avut cu 25 de voturi mai mult decat Base la mine in sectie. Eu unul am votat... dar mai mult simbolic asa, cand m-am gandit ca pentru dreptul asta au murit oameni in '89 si cand am vazut batrani in carje venind la votare. Am dat unul din cele 1,3%... adica vot nul. Am fost unul din cei aproximativ 138.000 de oameni care s-au declarat scarbiti. Bine, unii or fi gresit la procedeu, dar majoritatea cred ca intentionat au dat voturi nule.
I-am zis si doamnei de la copiator: "Nu ma intereseaza cine va conduce tara in timp ce eu dorm, dar acum atat vreau: sa dorm!"
Mi se rupe de cine iese presedinte, staff-urile celor doi mi se par pline de borfasi, ambele formatiuni au fosti comunisti... la toti le dau vartos la muie, dupa cum am mai zis si cu alte ocazii.
Multumesc Adinei pentru ca nu m-a lasat sa ma plictisesc.
Asa ca... am stat nedormit vreo 25 de ore pentru un jeg de vreo 200 si ceva de lei. Al dracului cine s-o mai duce. Pai la serviciu castig 200 de lei in 16 ore, si nici nu tre' sa ma cert cu membrii sau sa astept in frig pe langa Primaria Sectorului 3. O mare muie sa va trag!

1 O.I.P.



Am un "Odihneasca-se in pace!" pentru cea care-a fost Sanzeek (Sînziana Sava), care sambata ar fi implinit 21 de ani. N-a mai apucat, pentru ca joi, la Institutul Matei Bals, inima i-a cedat in urma unei pneumonii ignorate. O stiam destul de bine atat pe ea cat si pe Dan, prietenul ei. Am vazut-o ultima oara pe 28 septembrie, cand ne-a adus la TNB CD-urile cu "KaTaNa - Hajime Maxi Single". Ultimul sms l-am primit de la ea acum vreo 3 saptamani... din spital. Ma intreba daca se face bine. I-am raspuns ca e o un cacat de pneumonie si ca se trateaza...
Vestea m-a socat... Era atat de plina de viata, era o "caterinca" de fata, super-de-treaba si iubea muzica rap.

Ce-a scris Dan (Xan Yan) e dureros... si impresionant.
"nu imi vine sa cred unde s-a ajuns, nu stiu ce ma fac fara ea, o sa imi reprosez mult timp de acum incolo ca nu am ajuns cu ea la un doctor mai devreme.
va rog din suflet cei care ati avut neintelegeri cu ea sa o iertati.
va multumesc ca sunteti alaturi de noi.
din pacate nu am reusit sa facem multe poze impreuna."


S-a scris depre moartea ei pe forumul Hades Records...
Citea cacatul asta de blog si si-l scria pe-al ei pe "SanzeeK are blog!" - ultima postare a scris-o din spital.
Simpatiza si participa la evenimente alaturi de Noii Golani.

Odihneasca-se in pace! scriu din nou... si voi pune aici 3 piese.
Una... pentru ca suntem ca praful in vant... viate ne da cu Flit cand vrea, viata ne poate spulbera intr-o clipa. Pentru ca suntem efemeri... la fel ca florile, ca fluturii, ca...
A doua pentru ca e piesa pe care-a pus-o ea in ultima ei postare.
A treia pentru ca e "rep"... si e "In Memory Of..."
Viata e scurta, ba!





6 comentarii:

  1. Nu stiu exact ce simti, dar am pierdut si eu un prieten drag, si cred ca inteleg perfect ce simti!Imi pare rau pentru ea, dar si pentru voi, prietenii ei...

    RăspundețiȘtergere
  2. RIP indeed.
    Fragila e viata si noi oamenii nu ne dam seama de asta decat cand ceva de genul se intampla.
    multa caldura lui dan care sufera enorm.
    Odihneasca-se in pace..

    RăspundețiȘtergere
  3. cum zice si immortal technique:
    "Hold the person that you love closely if they're next to you
    The one you love, not the person that'll simply have sex with you
    Appreciate them to the fullest extent, and then beyond
    'Cause you never really know what you got, until it's gone"
    dur, dur...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am prins acum putin timp liber si am citit aleatoriu prin blogul fetei. M-a inecat plansul, iar postarea lui Dan nici nu am putut sa o citesc in intregime. Intr-un moment de asta iti dai seama ca uneori stai degeaba si pierzi timpul, zilele, doar ca sa treaca , iar altii nu mai au,ma, zile. Nu stiu ce dracu sa mai zic, decat ca m-am panicat putin ca m-am regasit in gandurile si in stilul ei si imi pare rau, cat se poate de sincer, ca nu mai e. Macar ne-a lasat blogul ca sa o cunoastem si noi restul, astia care nu am apucat sa o stim.
    Sper sa ninga,ma...
    Ne cunoastem sus, Sanzeek...

    RăspundețiȘtergere
  5. offf.. sanzeekk.. nici akm nu pot sa cred.. e greu...cobor scarile. si ma gandesc.. ce bine era cnd venea acasa..si ieseam afar....si akm a ramas sub geamu tau graffiti ala "azi nu dau autografe"...prea repede..prea trist...

    RăspundețiȘtergere
  6. o floare trecuta prea devreme

    RăspundețiȘtergere