miercuri, 30 decembrie 2009

Ultima postare din 2009

Aceasta ultima postare (ultima pe 2009, ca nu ma las de scris cum m-am lasat de tigari) trebuia sa fie mult mai lunga... sa scriu eu de ce n0-am mai scris, sa scriu despre N chestii... ca fix N s-au intamplat in ultimele... 1-2-3 saptamani sau cate naiba sunt de cand n-am mai postat p-aici.

Promit ca o sa editez cand revin de la munte, si desi o sa editez in 2010 (ce aiurea mi-e sa scriu 2010), voi asterne in aceasta postare ganduri din 2009. Am sa scriu ce m-a taiat capul in ultimele 2 saptamani, ca eu tin minte ce voiam sa scriu... si-am vrut sa tot scriu de vreo 4-5 ori.

Pana atunci (la editare adica), va urez tuturor astora care ajungeti p-aici... La multi ani! Si am mai multe ganduri... ca na, la fiecare sfarsit de an facem bilantul si ne facem vise.
Stiti vorba aia de dinainte de '89 cu anul mediu? Gen...
"- Cum vi s-a parut 2009?
- Pai... un an mediu...
- Cum adica... "un an mediu"?
- Adica mai bun decat 2008 si mai prost decat 2010"
Speram ca nu va fi asa. E doar o gluma, ce mama ma-sii...

Va doresc ca tot ce v-ati propus fix acum un an pentru 2009 si-a ramas neimplitit sa vi se implineasca inainte sa ajungeti sa faceti asta (adica sa va propuneti) in urmatorul decembrie.
Nu-mi pot permite sa va urez sa vi se mareasca salariile... dar va urez sa nu vi se micsoreze salariile.
Va doresc sa aveti luciditate cand va ganditi ce va doriti de la 2010. Daca n-o fi bun financiar... macar in dragoste sa aveti succes. Sa va insurati pe capete, ca sa am la cin' sa joc brasoveanca si dansul pinguinului. Sa fiti sanatosi si sa fiti feriti de toate bolile de care am crezut eu ca sufar in 2009 (deci aveti imunitate garantata pentru 90% din boli), sa va lasati de fumat astia care fumati... si consumati fibre, ba!

Sa ne auzim cu bine la anu' pe vremea asta... cand sper sa fac bagaje nu pentru munte, ci pentru Mexic, Thailanda, Brazilia sau Maroc.

Acum... tre' sa ma intorc la treaba... "si-s grabita, si-s grabita, ca mi-e casa ne-ngrijita, si mi-s rufele la soare, si copiii-mi cer mancare". Pa! Va pup!

Nicu le stie p-astea... ca-mi adusei aminte de doamna procuror si de cantecele ei... "Dar-ar naiba-n tine dragoste", "Trenule, masina mica", "Mai tii minte mai draga Marie", "Marie si Marioara"... Mersi, Nicu. La multi ani!

4 comentarii:

  1. La multi ani ! ... si toate cele.
    nu uita de rezolutia de anu' nou, ca imediat trece saptamana si te trezesti din nou la munca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Publicat de NO MO' la 01:01 .... INTERESANT!!!

    La multi ani! Sa ai parte de Un An Nou plin de bucurii, fericire si impliniri!

    Distractie placuta la munte!

    Si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, prietene. Sper sa merite plecarea asta la munte, avand in vedere ce ai ales sa sacrifici, si sa te distrezi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma intrebam ce faci de nu mai torni cerneluri virtuale...vad ca au inceput sa se schimbe niste chestii, niste treburi pe la tine prin ograda (fumat, boli, fibre...pula mea), ma bucur,ma, ma bucur sincer si sper din tot sufletul sa ti se indeplineasca toate dorintele, pana la ultima si pana la cea mai mica si aparent lipsita de importanta. Stii de ce vreau treaba asta? Pentru ca mi se pare ca tu meriti. Dintre toti oamenii pe care ii cunosc, tu chiar meriti sa ai tot ce iti doresti. Nu stiu de ce cred treaba asta, dar o cred si vreau ca atunci cand o sa te simti naspa sau o sa dai de greu, sa te vezi prin ochii mei. Atat. Sa vezi cine esti.
    Stii,ma, ca se dau premii de alea ..."Omul anului"...pula mea. Ia un premiu de la mine, "Omul anului 2009", asa ,de la yayo pentru tine. Ma gandeam ca am cunoscut un gramadoi de oameni anul asta. Si pe tine. Din toata gramada, tu esti omul. Si am spus tot, ca nici asa nu ma ajuta cuvintele...de la bilant mi s-o trage :)).
    Oricum, multumesc pentru tot ce mi-ai oferit, tot ce mi-ai aratat, tot ce m-ai invatat, sper sa pot sa ma revansez intr-o zi...pana atunci iti doresc cat mai multe zile cu soare, cat mai multe zambete, multe realizari si sa ai grija de sufletul tau.
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere