luni, 31 mai 2010

Niste muzica. Da' Muzica! (M mare, da?)

Se cam facu' ora inchiderii, zic eu. Vreau sa pun aci, la ora 2:37 - cat arata ceasu' acu' - niste muzici pe care le ascult mereu cu gura cascata, cu urechile ciulite... In fine, e ceva ce nu prea-ti vine sa crezi ca se poate intampla LIVE, cand altii nici macar nu stiu sa dea din gura in fata unui microfon inchis. Si cum sa nu-ti bagi ma pula in ei cand ii vezi la TV... fie ca e vorba de posturi de folclor, fie ca de muzica moderna, fie ca e un oarecare post. Cum am mai zis de mult ori p-aici, suntem o tara promovatoare de non-valori. Cel mai trist e ca noi le-alegem, cu telecomanda, cu votul, cu... pula mea. Noi alegem s-o vedem pe Adelina (am aflat cum o cheama: Virciu - nu e funny de te caci pe tine? Virciu, auzi. LOL), sa-l vedem pe Borcea, sa vedem penibilitati ca "Folclorul contraataca"... noi i-am ales pana si pe Boc sau Udrea.
DAR!... hai c-o dau in cacaturi, si n-avem vreme. Era vorba de MUZICA, nu? Rar ai sa mai dai de-asa ceva. Avem mai jos niste demonstratii de desavarsire!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu