marți, 9 iunie 2009

EBAbuin european

Recunosc ca astazi am avut un soc. Da... cand am vazut ca Eba, miezul tineretului pedelist impartitor de portocale alegatorilor, are un procent de peste 4%. Prinde loc de europarlamentar. Ne-am dus dracu'. S-a terminat cu smecheria. Ma bintreb acum cu cine-ar fi mai putin rau la Bruxelles... cu Nuţi sau cu Becali? Cred ca de rau. Vom fi varza la Bruxelles... ii trimitem pe-amandoi.
Da, si sunt in continuare siderat... socat, fara suflu, fara vorbe. Cum a putut fi votata pitipoanca asta? De catre cine-a fost votata??? Presupun ca de personaje mai retardate mintal decat ea, ca doar cand esti mai prost decat un prost, il vezi p-ala mai cu mo
ţ. Rahatul e maro si pute. Si-are moţ, da.

Ba, suntem un popor de prosti. Si ne meritam soarta din plin, daca alegem ca o analfabeta sa ne reprezinte in Europa. Parca n-avem destui hoti, criminali, cersetori p-afara... prostii mai lipseau. Dar am incredere ca o sa umplem si acest gol.

De ce n-am fost eu sa votez? Pentru ca n-am avut cu cine? Ma gandeam sa ma duc sa dau un vot nul, cu pixu'... cu ganduri de bine pentru ei. Dar ce sens ar avea? Pana la urma, daca am fi fost toti la vot, 100%... tot dintre astia am fi avut de ales. Asa... suntem un popor de idioti sau nu, ideea e ca suntem condusi de hoti idioti, si ne lasam condusi de niste Lapu
şneni. Ca pe deasupra, sunt si nesimtiti. Adica pe ei ii doare undeva ca lumea s-a saturat de ei si nu mai vrea sa voteze cu niciunii dintre ei. Si-o tin p-a lor. Steaguri, baloane, concerte, mititei, faina, ulei, brichete, pungi (biodegradabile, ma?), foietaje... Romania.

E 12:30 si ma doare capu'. Rau.

Piesa este a trupei Parazitii. Mai bine nu cred ca nu putea fi exprimat mesajul.
"Vreau sa va doara":


4 comentarii:

  1. Alta poveste:
    Pentru pacatele mele (cum spunea un alt turmentat, numa' ca a lu' Eliade) am fost si profa o perioada (scurta). Ideea e ca ori eu n-am vocatie (desi n-as fi asa dura cu mine), ori copiii aia erau prosti (desi parca n-as fi asa blanda cu ei), ori a fost vorba de sincronizare (eu la locul nepotrivit in momentul nepotrivit). Ma rog...Ei, si-am avut un elev absolut fabulos, care cred ca-i defineste perfect si pe conducatori si pe cei care-i voteaza. Faze:
    1. in cancelarie apare unu': "doamna doamna, X il injura rau pe Y"; "ia cheama-l aici pe X". apare X: "ma X, de ce injuri ma?"; "io doamna, IOOOOO????"; "da, tu!"; "doamna, da va jur (facandu-si o cruce larga si cu niste ochi cat 2 plasme cu diagonale nesimtite), da io n-am zis pl-n viata mea!!!"
    2. acelasi X, la ora, avea de conjugat un verb, ce verb voia el. si X (fericit ca i-am dat asa simplu) conjuga... eu frunza, tu frunza, el frunza, noi frunzE, voi frunze, ei frunze...
    Ideea e ca astia-s ebele si/sau fanii lor si viitorul nostru...
    In alta ordine de idei (sau nu), daca dupa alegerile astea "mici" a venit asa potop (c-a plouat de-a reupt ieri), ma intreb ce-o sa fie dupa alea "mari" din toamna... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Nu pot sa ma opresc din ras...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte multa lume revoltata de rezultatul alegerilor,dar niciunu dintre acestia nu a fost la vot,ok,inteleg nu ai pe cine sa votezi ,dar te duci si iti anulezi votul,e singura metoda prin care poti sa-ti exprimi parerea si dupa aceea ai dreptul sa fii revoltat ca a iesit Eba sau Becali sau etc etc.
    Poporul roman suporta orice,suntem o natie de oameni care indura foarte multe nedreptati.Daca la prima nedreptate intalnita am riposta si ne-a uni atunci jertfa eroilor de la revolutie ar avea un sens.
    Acei oameni tocmai pentru acest drept au murit,drept pe care copiii lor ,rudele lor,l-au pierdut atat de usor.
    Era un reportaj in ziua alegerilor europarlamentare si reporteru intreba niste sateni pe cine voteaza ,unu vota primaru,unu presedintele,unu vota cu cei alesi de Dumnezeu ,ei da,oameni buni acestia sunt cei ce ne hotarasc noua destinu.

    PS Recunosc fac pe lupul moralist dar nici eu nu am fost la vot

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, anonimule. Ai si tu dreptate, si dupa cum am zis m-am gandit si eu la asta. Am dreptul sa-mi exprim parerea, drept pentru care au murit oameni in '89.
    Promit ca data viitoare am sa merg si-am sa dau un vot nul. Ar trebui ca toti cei care nu se regasesc in actuala clasa politica sa mearga sa dea voturi nule. Pur si simplu am sa scriu pe buletin ca "Niciunul din candidati nu se ridica la standardele mele" :) sau ca "Niciunul nu merita votul meu". Macar asa voi fi impacat ca n-am "tacut" si mi-am exercitat dreptul de a merge la vot si de-a-mi exprima pararea. Care parere poate fi rezumata - dupa cum ar zice Alex (menthoru)- intr-un simplu "HAI SICTIR!"

    RăspundețiȘtergere