marți, 9 iunie 2009

Sunt prea bun

Sunt dat dracului, ce mai! De fapt... prea bun pentru cei din jur. De ce? Cum? Eh... e treaba dovedita si confirmata. Si re-confirmata. Adica mi s-a intamplat de mai multe ori, dar o sa exemplific aci numa' una dintre ele. Nu conteaza personajele, numele lor, circumstantele, locul sau data cand s-a intamplat. Eu doar relatez faptu'. Faptele.

Ma vad eu c-o fata, in interes artistic sa zicem asa. Era vorba de proiectul Pars Atra. Si stabilim sa ne vedem... n-o stiam, n-o mai vazusem nici in poze. Cica ii par cunoscut, chestii... mergem intr-o carciuma sa discutam treaba, da' carciuma cu semiintuneric asa... lumanarele. Romantic shit, astea... Se trece repede de la ce aveam de discutat, ajungem la chestii personale, lugu-lugu, tra-la-la. Si dupa vreo 2-3 ore asa, fata da semne c-ar vrea sa ma pupe. Eu ma trag inapoi putin... ea ca "Lasa-te dus de val"... Luam taxiul, o las acasa, apoi ma duc eu acasa, uit telefonul in taxi & shit... Nu mai conteaza.
A doua zi... in alt bar cu semiintuneric, lumanerele, chestii de-astea de gagici... cand am ramas masca. Ca "eu vreau sa fii iubitu' meu, sa ma iubesti, sa fim impreuna bla-bla-bla-bla". Ia uite ma... Ok, asa sa fie.
A treia zi... sun. Si sun. Ba... da' sun in draci. Nimic.
A patra zi, trebuia sa mergem la meci la Dinamo. Luasem doua bilete la PCH. Iar sun. Cacat, ce faceam cu un bilet? Cu vreo doua ore inainte de meci, primesc un sms. Gen "Nu pot avea o relatie cu tine, ca nu sunt pregatita". Eu... gen "?!?!?! Whoa' da fuck???". Cred ca am luat si bataie in seara aia (adica Dinamo).
In fine... or mai fi trecut cateva zile, stabilim o intalnire in care mi se explica. Cum ca-s prea ok, ca sunt un baiat special, deosebit & shit. Si taman d-aia nu se poate. Ca ea nu poa' sa-mi faca vreo chestie. Ca ar vrea sa ma iubeasca, da' daca peste 3 luni ii trece? Atunci eu, baiatu' fantastic, special, superman-ul pizdii... voi suferi, fir-as... Ba, esti prost?!?!? De fapt, cica nu trebuia s-o las sa ma cunoasca... ca daca nu ma cunostea si nu vedea ca-s asa, poate se intampla ceva. Holly shit, Holly Molly, Good Golly Miss Molly, Long Tall Sally, Bugs Bunny...


Asa. Ce ascultam acuma? Habar n-am. Ma gandesc...
Gata. Am ales Millie Small. Am tot oscilat intre ea, Patsy Cline, P.P. Arnold, Wendy Rene, Ben E. King, Dalida... Totusi, am ales asta pentru ca eu sunt o dulceata de baiat, caruia ii place dulceata de caise. Sunt ca o acadea.
Millie Small - My Boy Lollipop

8 comentarii:

  1. Tu esti dat dracu ma si ai un mare talent sa dai de ciudate d-astea (cu unele exceptii). :) Le cauti mult?

    RăspundețiȘtergere
  2. imi suna cunoscuta povestea... dar aceasta domnisoara pare a fi alta... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Coco... ce sa zic? Cu lupa. Si cu anagrama ei cred :))

    Diana, draga... cred ca alta. Stii ce zice Rashid aka Prophetu: "dup-o alta tot o alta vine". Deci alta. Pula mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) :)) :)) super tare!! baiat special!!! realizezi cum suna, nu?!
    omule, eu zic totusi sa te bucuri ca ai dat peste una miloasa, iti imaginezi daca tipa credea ca "te merita"?!?!
    PS http://www.youtube.com/watch?v=c6SreNgKpac
    o melodie care spala toate pacatele

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) :)) :))
    ce tare!
    nu trebuia sa o duci cu taxiul acasa la ea,ci la tine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nikol: daca faceam asa in loc s-o tin de vorba, cred ca am fi fost cateva luni impreuna :)
    Eh... o asteptau si pe ea parintii, eu nu eram singur acasa... :))

    Ela... mersi. Ascult acum Summer in Siam :)) Dar o stiu de muuuult timp. Cred ca eram mic. E de prin 94-95, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  7. cam asa am auzit-o si eu, desi ea cica prin '90 a aparut. oricum, de cate ori ascult melodia asta am senzatia c-am dormit 100 de ani si m-am trezit in alta viata (la fel e si cu Arenas de soledad - X Alfonso).

    RăspundețiȘtergere
  8. sper sa gasesti si tu "alta" care sa fie buna si sa ramai cu ea :P ...adik sa te vad fericit din toate punctele :D... stiu ca va fi greu ... pula mea , tu nu te multumesti cu orice:D ...

    RăspundețiȘtergere