miercuri, 22 iulie 2009

Episodul 1: Lumea la mare

Am ajuns acasa alaltaieri-seara cu nisip in adidasi ca... na, iar m-a pus dracu' sa ma duc la mare. As avea multe de scris, dar voi vedea pe parcurs daca la mai scriu. Initial se voiau a fi 3 episoade.
Inainte sa incep, vreau sa-mi transmit din nou sustinerea pentru Ecaterina Andronescu. Da-i bataie, doamna ministru! Cu toata viteza inainte! 10 warp.

Revenind la mare. Cred ca asta e episodul 1. Recte "Lumea".
"Lumea"... e multa. Multa al dracu'. N-ai loc sa faci nimic... e ca-n metrou, pula mea... "Lumea" de Costinesti e pestrita ca de obicei, cu exemplare parca desprinse atent din "Atlasul de Mitocanie Urbana". De la gagici cu tatuaje naspa pana la baieti cu fata de agricultori, mancatori de shaworma. "Indesatori" ar fi trebuit sa zic, pentru ca shaworma era impinsa la propriu in gura, cu degetele, de parca umpleau un curcan de Ziua Recunostintei. Mai mult cadea pe jos... (apropo de ziua Recunostintei, mai mult ca wordplay zic ... recunosc ca am bagat si eu o shaworma in Vama) Genul de baieti care la intrebarea "Ma, tu carti citesti?" ar fi raspuns cu un sincer "Nu!".
Aceleasi mirosuri generatoare de greata si senzatie de emeza iminenta. Shaworma, gogosi, hamsii + N chestii uleioase si "imbietoare" care parca-ti spuneau "Serveste! Ia cu sare! Sau poate vrei mustar". Exact cum am zis in postarea de anul trecut. Nu mai are rost sa descriu inca o data.
N-am stat nici la plaja prea mult... nici prin dictoteci/cluburi/whatever ca sa observ lumea.
Daca va duceti la mare sa va clatiti ochiu' cu fete frumoase, tate marfa si astea... nu cred ca se gasesc prea multe. Au fost, intr-adevar, dar nu prea multe. "... dar daca nu e peisage, prefer sa cad pe gand." Si-am cazut. Ca tamplarii... cu un cui in coltul gurii. Panica mare... dusa la extrem.

Clipul zilei, laitmotivul deplasarii asteia... e un extras din filmul "Asta seara dansam in familie". Haideti sa sacrificam niste minute... "Buna ziua!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu