miercuri, 8 iulie 2009

Pisicul, taximetristul si albumul

'Neata. Incep c-un "Requiescat in pace" pentru felina nevinovata pe care-am calcat-o ieri. Imi pare rau de el/ea, ca era frumos si tigrat. Dar n-am avut ce sa-i fac... n-aveam viteza, am crezut ca trece, dar a preferat sa se intoarca. Nu stiu ce-a avut. Oricum, imi pare al dracului de rau... mi-a fost greata de mine cand l-am vazut in retrovizoare. Singura consolare e ca s-a dus din prima, fara zvarcoleli an' shit.
Ma simteam ca naiba cand m-a intors in birou, unde am incasat caterinca de rigoare. Mai nou sunt "criminal de pisici"... "CatKilla", pula mea... Am aflat ca altii sunt mai criminali decat mine. Nu stiu... am niste mii de kilometri, dar pana acum n-am omorat decat musculite, ca orice om care-a mers cu peste 90 kmph.
Postarea asta trebuia s-o scriu ieri, si sa fie mai lunga... si na c-am scris-o abia azi, si e mai scurta. Mai am si altele. Sper sa mi-o iert curand.

Azi ma dusei pe Obregia, la "L'Incontro", sa pap si eu o pizza. Si cum era un loc mic si stramt intre un VW si-un taxi, ma bagai si eu intre ei cu grija si urcai putin roata pe bordura. N-apuc sa cobor bine, ca taximetristul care putea sa-mi faca si el loc acolo un 2 cm, ma interpeleaza:
"- Domnu'... stati putin...
- Da... ?
- Nu sunt eu de la politie, sa va fac eu obervatie, nu sunt eu...
- Ziceti care e treaba, ca ma grabesc...
- Pamantu' ala e sapat acolo, si-l calcati cu roata...
- Dom'le... am urcat-o putin... 5 centimetri...
- Nu... vad eu ca ati urcat-o mai mult...
- Bine, o dau jos...
- Acuma , sa nu...
[zdranc usa] ... " si l-am lasat vorbind. Am coborat-o.

Pamatul ala era sapat cum sunt eu aviator, urcasem 10 centimetri pe el sa nu ma loveasca vreunu' in cur. Asta pentru n-avusasem loc de taxiul lui, si-n loc s-o pun mai oblica, era oarecum perpendicular pe bordura. Ma, ce se sesizeaza oamenii astia zelosi asa... cu simtul raspunderii foarte dezvoltat. Imaginati-va ca ati fi zis VOI asta unui taximetrist. Pai tot asa era? Ma, nu-i mai suport pe astia. Ba baieti, daca munca voastra e pe sosele, nu inseamna ca soselele sunt mereu ale voastre. Voi aveti mereu dreptul sa blocati intersectii, sa faceti stanga de pe banda de dreapta, sa taiati banda fara semnalizare, sa opriti "pe avarii" unde vrea pula voastra, sa scuipati seminte in timp ce asteptati clientii... si voi imi spuneti mie ca m-am urcat 10 centimetri pe trotuar, ma? V-apuca dintr-o data grija de pamantu' lu' Piedone...

(Ce ma dispera faptu' ca nu-mi mai merge scroll-ul de la mouse... adica vreau sa cobor, si el imi urca, 'tu-i mouse-u' ma-sii)

KaTaNa
Azi ne-am cam hotarat. S-a discutat, s-a tra-la-la. Maine mergem la "Urban Groove" la www.greenchannel.ro . La 17:00.
Avem un album de inregistrat, avem 2 DJ care tre' sa arate ce stiu sa faca... O sa-l inregistram, o sa fie mixat... si-o sa ne grabim cu el cat de mult putem. E o parte din sufletul meu pus in piesele alea, si vreau sa le aud cat mai curand pe CD. Dupa calculele mele si puterea de munca, cred ca prin septembrie vom fi gata cu el.
Avem un nou logo, vom avea si un nou site. Avem si-o piesa noua, dar momentan n-am cum s-o pun aici. O pun maine.
http://trupakatana.com/
http://www.myspace.com/katanaro
http://www.youtube.com/trupakatana

Pana la "KaTaNa - Nu puteam sa mai astept" fresh out of da lab, ascultam Saian Supa Crew. O trupa care-mi place mult. Si daca va si uitati la clip, o sa vedeti si show-ul... care e SHOW. Auditie si vizionare placuta.
Saian Supa Crew - Raz de maree

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu