miercuri, 22 iulie 2009

Episodul 2: In Vama Veche... la mare

Pai s-a dat dracu' tot planu' peste cap de 3 ori ca Harap-Alb in povestea omonima, ca seara in care voiam a merge in Vama Veche, fu cam aceeasi seara cu aia in care era Liberty Parade. Habar n-am ce e asta, nu m-am interesat si nici nu ma intereseaza, ca presupun ca nu e rap. Prietenul meu, Rața... ii zicea "Tuci parade". Stii... ca e muzica d-aia cu "tuci-tuci tuci-tuci"...
Pai facuram bagaje, prosoape, slip, hanorace... cand la gara... puhoi. Ma, da' puhoi, nu asa. Ne asezaram langa unii cu fluierice, spre ghinionul nostru... ca nu prea ne mai intelesaram intre noi. Cand venii trenu'... urca daca ai unde. Sau daca poti pe geam. Nu puturam in niciun fel. Autocar. Urcaram cu greu in autocar de pe la piata. Daca stiti Costinestiul, uite ca din centru/piata sau ce era... pana la calea ferata am facut vreo 30 de minute. Nu cred ca sunt mai mult de 300 de metri. In picioare, inghesuiti... si chiar daca AC-ul era in functiune, claustrofobia facea ravagii prin capul meu. Unde spun ca nu puteai nici sa fumezi, nici sa stai jos, nici sa faci pișu, nici sa flatulezi (adica nici sa tragi vreo beșină - suna mai bine cu "e" in loc de "ă").
Din fata ma inghesuia una (din Timisoara gen), in spate erau astia doi ai mei.
"- Soacra, baga-te ma-n ea"
"- Lasa-ma ma, nu vezi ca e grasa... si mai si arde de mi-a transpirat burta"
"- Ce-ai ma? Cum naiba sa arda?"
"- Baga-te ma tu daca vrei!"
Dupa un sfert de ora a vrut sa schimbe din nou. Si iar am ajuns cu grasa fierbinte-n brate.
Soferul ne-a lasat la intrarea intr-o statiune (Venus sau Jupiter... sau Saturn era?), desi trebuia sa ne duca pana in Mangalia. Am ajuns in Mangalia pe la 23:30, cand nu mai circula nimic pana in Vama. De fapt, nu chiar nimic. 40 de lei a facut taxi-ul.
Acolo... frumos, ma. Chiar frumos, jur. Dupa un cui, a fost si mai frumos. De fapt, nu imediat dupa, ca m-a luat panica dracilor cand am vazut pavaj cu piatra cubica acolo unde stiam ca e nisip... si de fapt calcam nisip. Atunci am sunat la unchi'miu - inchise ambele. La Costel... care n-a raspuns. Linistea mi-a mai revenit cand a raspuns Yayo. Nu stiu cat m-a tinut de vorba saraca fata, cert e ca eram mai ok cand am terminat. D-aci... niste bere la o muzichie pe plaja. Muzica buna... cea mai buna de-am auzit-o pe litoral. Nu stiu ce terasa e, da' cica e pe langa "Papa la Șoni". Eram pentru prima oara in Vama (regret enorm intarzierea) si ma simteam al dracu' de bine.
Pe la 5 dimineata, dupa un cui, o portie mare de ras (cu de toate, ca shaworma) si-un rasarit de soare mai frumos ca niciodata... am adormit pe la 6. Cu muzica aia buna in urechi, ca nu s-a oprit deloc. Pe la 9 ne-am trezit, inconjurati de sezlonguri, si-am plecat spre Costinesti. Bine ca ne-au ajuns banii. Fu tare, ce mai...


Prima piesa de azi n-are clip. Pacat. E doar piesa. Dar asta e... imi place de mor.


Dulce Pontes - Pátio Dos Amores
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii: