duminică, 25 octombrie 2009

Fotografie de nunta

Nu-s pozar, nu... dar pot sa fac un album de fotografii in scris asa. Nici poze n-am... dar nu asta conteaza. Conteaza ca aseara fusei la nunta lu' Ducşe (am scris despre el in "Oldies Part 2"), si fusei cu Gălu si cu fata lui Corina. Asta ca sa stiti personajele, ca or sa apara in poze pe parcurusul acestei postari. Intraram impreuna... ia piscotu', bea sampania, "casa de piatra", "sa va traiasca", "noroc"... "cioc-cioc" paharele. Bine... ne ciocaniram, ne asezaram... si vazui o fata. Poate v-ati prins deja ca sunt in perioada aia a lunii (a anului poate... ca dureaza de ceva vreme) ca oriunde m-as duce (cred ca si la inmormantari), eu ma uit dupa fete. Peste tot unde ma duuuc... ma uit la gagici. "E frumusica asta mica" ii zic lu' Gălu. Asta nu putu nici sa aprobe, nici sa dezaprobe... ca era Corina.
Putin mai "a cana" un durduliu (l-am complimentat cu termenul asta) se tot agita c-o sticla de Ballantine's in mana, striga, ura, ciocanea... pula mea... Eu n-am vrut sa beau tarie, asa ca mi-am aprins o tigara... Gălu a mai socializat cu el putin. Putin si in sictir.
- Ma... noi avem fete de tarani, asa?
- Ce-ai Gălu? Ce te-a mai luat si cu faza asta?
- Pai auzi ce zice asta: sa ne obisnuim cu ei, ca ei sunt de la Bucuresti
- :)) Da-l ma-n pula mea...
Individul s-a dovedit a sta in caminul P2 din Regie... deci bucurestean get-beget. Ma, ce ti-e si cu astia de la capitala... Tot el a reusit sa strice niste hore, sa darame niste mese, sa sparga niste sticle si pahare... sa mai multe. De... daca el la ora 20:00 era deja "Pa", era de imaginat la ce se va ajunge.
Vine Ducse si asaza la masa langa mine trei fete: una cu prieten, doua soliste. Descriere:
1. Prima (care-i placu' si Corinei), mi se paru cam prea distinsa pentru gustu' meu. Adica fata de-aia linistita asa... parea finuta ea... dar parca prea cumintica. Oricum, nu cred ca i-ar fi placut nici ei de mine. Eu-s DD uneori (Dat Dreacu', nu dan Diaconescu)
2. Asta parca imi placu mai mult la atitudine, parea mai zvapaiata... dar era putin cam plinuta (ca doar a ras instant o halca de friptura de proc) plus ca nici fata n-o ajuta prea mult. Dar asa... per ansamblu cred ca era ok. Si prima era ok si ea.
Dar dintre astea doua, cel mai ok mi se paru a treia. Aia mica de care zisei mai sus. Dânsa era "partenera" unui baiat... pe care-l stiam de prin liceu. Dar nicio treaba... era cu baiatu', deci nici nu ma mai uitai la ea si-mi luai gandu'.

Dans.
Ma, am jucat niste hore pan-am simtit inima-n gat. Cel mai solicitant a fost "Dansul pinguinului"... dar si cel mai tare. Mie asta imi place... si dansul, si melodia. Mai trasei o "Brasoveanca" alaturi de Corina... mai niste Rocco Granata, Ricchi e Poveri... Ne simtiram bine.
Pentru curiosi, sunt pe youtube mai multe filmulete cu "Dansul pinguinului". Am ales varianta "for boys", ca mai apare cate-o gagicuta, mai vezi un bulan, mai sare cate-o ţâţă (00:28)...


Si mai jucai, mai fumai, mai baui niste vin, eu cu Gălu mai daduram bani la lautari... dedicatii... pula mea. Trecu timpu'. Se facuse vreo 3 sa zic... si dintr-o data, baiatu' asta de era cu bruneta... o invita pe Corina la dans. Zic "Corina, spune-i ca schimb pe schimb... s-o dea si el p-a lui". Corina pleaca fara sa puna conditia, eu ii fac semne gagicii... ne inteleseram. Acuma... vorbe, chestii, alea, alea... ea credea ca eu sunt cu Corina, eu ca nu... ii explicai ca ea e prietena lu' Gălu... la final zice ceva de numar de telefon. Zic "Opa..."
Din pura intamplare aveam niste carti de vizita prin sacou... ii dadui una Corinei, si cand fu sa arunce miresica buchetu'... Corina i-a pasat fetei cartea de vizita.
Daaaar... eu cand am plecat vineri din Bucuresti, mi-am uitat aci incarcatoarele, iar telefoanele se descarcasera deja de vineri seara. Acuma mai dansam inca o data... asta dupa cateva schimburi de priviri (al ei era "Pa" si el de ceva vreme, nu cred ca s-a prins... si daca s-a prins... "C'est la vie... toujours parşivă, et la femme toujours naivă" cum ar zice Ciupanezu'). Trebuia sa-i zic ca am telefoanele inchise, ceea ce am si facut. Da' n-a vrut sa-mi zica numele. Deja incepea sa mi se para dubios. "Asta a facut misto de mine, ia sa vezi". Si daca a facut, sa fie sanatoasa. Eu am fost baiat gigea... (fata de ea, nu si fata de el).
Eh... si cam asta fu. Dac-o suna zilele asta, va anunt negresit. Oricum, a fost o faza care mi-a pus piper pe nunta. Mie imi plac nuntile... de m-as duce in fiecare week-end. Apropo... cand veneam de la cununia religioasa... ma vad cu Ratza si Niche, care-mi zic "Ce faci, ma? Te duci la servici'?". Pai na... eu ma duc la serviciu ca la nunta si la nunta ca la serviciu... de asa natura mi-e costumatia de serviciu. E gigea.

Casa mare si de piatra lu' Ducşe si Adriana (familia Nagea de-acum), sex placut si des, copii frumosi si sanatosi, sanatate multa si spor la produs forinţi (asa mai zicea Ducse la bani). Traisca Elvis!

Piesa.
Piesa e una de-mi place mult (bine, imi plac multe piese ale autorului... ce mai, imi place Stefan Banica Senior per ansamblu), e despre dans. N-am pus "Gioconda se marita", ca desi ar fi fost mult mai in tema, mie imi place "Imi acordati un dans". Ecoutez!


stefan banica sr. - imi acordati un dans
Asculta mai multe audio Muzica


6 comentarii:

  1. Ai cam dat-o pe franceza de ceva vreme... Imi place !

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina... ti-am aprobat comentariul... iti multumesc ca l-ai scris, dar nu stiu unde-a disparut dupa aprobare...
    Ai iesit bine in poze ;) Esti fata de gasca.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Am fost si eu in Septembrie la o nunta.. frumos asa.. pe malul marii... in fine, acolo am facut si eu cunostinta cu dansul pinguinului si am ras o groaza deci ma alaturi si eu categoriei... imi place :)
    P.S. Casa de piatra pentru prietenii tai si ...sper sa sune! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mai suna, ma linistiti-va :))
    Daca voia si era fata desteapta, dadea un sms... cpe care sa-l vad cnd deschideam telefonul. Eu asa as fi facut. Dar na... eu sunt baiat destept :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-a placut faza cu DD:))). Si te suna cand te astepti mai putin:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba soacra tare rau descrierea de la nunta. Pana la urma te-a sunat? Sa inteleg ca ti-a placut si ca te-ai simtit bine. Saptamana viitoare cred ca-ti trimit fotografiile. Aparem intr-o fotografie, toti(eu,tu si Galu intr-un plan secund dar se uita la camera, si asta e bine :D).Ne auzim.Bafta!

    RăspundețiȘtergere