sâmbătă, 6 februarie 2010

O partida buna

"... am constatat ca nu esti asa o partida buna..sa ti explic: doctor nu esti desi ai 27 de ani.., o locuinta a ta in care sa ti o tragi linistit nu ai, castigi aproape cat mine la 24 de ani, ai mei nu te placeau, desi mi ai promis nici cu tine nu am ajuns la climax, esti un fustangiu notoriu...in concluzie iti multumesc ca mi ai dat papucii, oricum nu ma meritai, asta e adevarul, is mult mai buna decat toate curvele cu care ai fost tu vreodata si cu care vei fi..."


Pai iti dai seama.
Cacatul asta de mai sus - fragmentul de cacat - face parte dintr-un comentariu primit aici pe blog, dar pe care nu l-am publicat ca n-aveam chef de scandal... sau doar pentru ca asa a vrut pula mea: sa nu-l public.
Am stat si eu si m-am gandit in sinea mea de notoriu fustangiu, labagiu sau ce dracului oi mai fi eu... ca acest cometariu ilustreaza niste mari adevaruri. Sa le iau pe rand, baga-mi-as pula-n viata mea... injur mult, deci sunt si un badaran de coltu' strazii.
Nu sunt doctor, desi am 27 de ani. M-am gandit ca daca as fi doctor, as avea salariul de 3 ori mai mic decat al respectivei. Sunt un ratat care-a facut medicina, dar n-o practica... Asta pentru ca sunt un retardat caruia nu i-a placut scoala, pe care nu-l duce capu' nici cat sa invete sa ia un cacat de rezidentiat. Am ajuns asa pentru ca nu m-a dus capu'. Cum asa? Putin mai tarziu.
Castig putin... desi am 27 de ani. Da, dar sunt doctori care la 27 de ani castiga mult mai putin decat mine si-mi permit s ama pis pe ei si sa le trag la muie cu pula sculata. Am un salariu de cacat to pentru ca nu m-a dus capu'... Conduc o masina care nici macar nu e a mea (Je t'aime, Blanche).
De ce pula mea as fi o "partida buna"? Pentru cine sa fiu o "partida buna"?
Nici o locuinta in care sa mi-o trag linistit nu am. Cu vreo nasoala macar... Pai ce sa fac? Daca nu m-a dus capu' sa ma fac doctor, de unde bani de locuinta? Daca eram doctor, la 27 de ani aveam si locuinta in Buftea si vila la Sinaia. Pula mea.
In plus, nici n-am putut s-o duc pe fata la climax. Pai de... asa ne-a dat natura unora... pule mici de pulifrici. Si-asa suntem noi pulifricii... nu stim sa futem de nicio culoare.
De fustangiu... sunt un mare fustangiu. Fut curve pe care le platesc cu bani din salariul meu mare, curve pe care le cuceresc cand le zic ca sunt doctor la 27 de ani si pe care le fut cu sârg si harnicie, in locuinta mea luxoasa... fara insa a le aduce la climax, pentru ca nu pot, avand in vedere c-am o pula mititica si-o tehnica de cacat.

Acuma... ce pula mea sa mai zic? Ramane sa ma arunc in Dambovita cu un pietroi legat de glezne.
O sa ma pescuiasca un tigan in locul unde Dambovita trece prin Regie, iar legistii or sa constate:
"Baiat tanar, circa 27 de ani, care nici macar doctor nu era. Penisul de dimensiuri infime. Asupra lui s-a gasit un fluturas de salariu, denotand o remuneratie mica... dupa buget".

De ceva zile... nu mai am bani, in pula mea. Nu stiu cum s-a nimerit si s-a dat dracului... ca m-am trezit intr-o seara cu 2 lei in buzunar. Marti seara... eu aveam 2 lei in buzunar. Miercuri la pranz mi-a dat sefa 12 lei sa-mi iau ceva de la Spring Time: sandwich+salata+Prigat=14,10 lei. Joi parca n-am mancat la pranz. Vineri, mi-a dat Marius 6 lei sa-mi iau 2 placinte cu mere si-o sticla de sana... plus ca am si furat cele 2 batoane de Nestle Fitness. In rest... am gasit prin masina marunt. Eu tin maruntis intr-o cutie d-aia de Mentos Cube, ca sa scot sa dau la cersetori la semafor sau la spalatorii de parbrize. Mi-am luat o paine joi... 1,10 lei. Momentan mai am 3 lei in monede de cate 50 de bani. Da' stii ce? Mi se rupe pula. Chiar mi se rupe.
Singurul moment cand m-am simtit putin mai de cacat a fost joi cred... cand la poarta firmei unde lucrez statea in cur la soare un mos d-ala care pute de la 20 de metri. Imbacsit, barbos, jegos, puturos... pula mea. La fel ca el... si cainele care-l insotea. Si trecand eu prin fata lui, cum se incalzea el asa in bataia soarelui... ii vine ideea sa zica: "Baiatu'... da' si mie o tigara".
Ma... in primul rand ca nu mai fumez (trag 1-2 tigari pe zi, recunosc... dar nu cumpar tigari), in al doilea, ma uit la el. Apoi la mine: costum, cravata, pantofi, palton, pula mea. Cu toate astea, fac pariu ca omul ala avea mai multi bani in buzunar decat mine. Chiar de ar fi avut 10 bani, ma batea la curu' gol. Da' mi se rupe, ma.


16 comentarii:

  1. Okane ga nai!!!

    Si eu am cativa lei in buzunar de vreo 2 saptamani incoa. Nu ma intreba dc ca nici eu nu-mi explic...desi cred ca pot da vina pe "criza".


    Mdaaaa...viata merge inainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "...desi mi ai promis nici cu tine nu am ajuns la climax..."-inca o femeie care mai crede in promisiunile barbatilor. Trist.Leo, esti vai de pula ta.
    Climax, nu orgasm...Banuiesc ca e blowjob sau sex oral...

    RăspundețiȘtergere
  3. Merge, merge...

    Nu, yayo... la orgasm de referea. Chiar ca vai de pula mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exista o vorba, stii... Maine poate fi mai rau.
    Daca ti-a spun ce ti-a spus a facut-o pentru ca ii parea rau:D. Pana la urma asa cu toate defectele tale:D, te vedea o partida buna. Altfel nu s-ar mai fi obosit, nu crezi?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca se referea la orgasm, doar sunt sinonime, ce dracu.Eu ma refeream la terminologia asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela... cum ma vedea ea, cred ca stiu. Dar nu asta conteaza aici. Nu am expus aici problema cu ea, pentru ca nu conteaza. Nu conteaza ce crede ea despre mine, nu conteaza cine e ea sau ce treaba am avut cu ea (nici 2 saptamani).
    Conteaza ca ea, a reusit sa-mi aduca in fata niste adevaruri, pe care dupa cum NU a inteles yayo, nu le-am luat in serios. Stiu ca asa e, ca nu-s doctor, ca n-am o locuinta, ca tra-la-la... dar mi se rupe penisul pana la ultima vena peniana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, adevarul e ca fata stie cum sa-si mentina o imagine buna.. gen "uite ce partida proasta e Leo si pana si el mi-a dat papucii"... :)) Of doamne.. :)) Bine ca nu te-ai pus sa contraargumentezi serios chestiile alea, ca iti stricai si tu imaginea cu-adevarat :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea... mesaje au fost N. Ba asa, ba taman pe dos. Nu m-am apucat sa contracarez/contraargumentez/contrafut chestiile astea pentru ca-s obosit psihic momentan.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai are rost sa-ti consumi energia psihica (oricat de multa sau putina ar fi) contracarand aberatii? Io aia ziceam: admir atitudinea ta de a ti se rupe si a face misto.. Rar reusesc barbatii sa fie asa pasivi in fata unor acuze de genu, oricat de evident ar fi ca sunt aberatii .. Io am zis ca esti baiat destept, de-aia nu ai contrafutut-o, tu zici ca esti obosit psihic.. Acu' noh, fiecare cu opinia lui :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu zic ca nu mi-am impus sa nu raspund mesajelor venite de pe numrul ala de teelfon. De fapt, de pe 2 numere. Nu ma intereseaza sa contracarez, sa zic, sa ma agit, sa fac, sa dreg...
    Ce e mai sus poate sa fie parerea nu doar a ei, ci a intregii planete. Aia e... asta sunt. Nu le convine... sa suga pula.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. La un barbat nu conteaza ce detine ca bun material...azi le ai maine sunt pa...conteaza potentialul..daca il duce capul le face din nou si chiar mai bine....Din pct asta de vedere TU esti in siguranta...

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-am asumat chestiile astea de cand am scris primul comment, iti dai seama.. Dar blogul asta e al tau si despre tine, pana la urma, nu vad de ce l-am face despre "tarfa de spiridus in plus" vs. "psycho bitch" :)) Deci daca domnisoara Raluca cauta cearta, nu si-a ales omul potrivit :P

    RăspundețiȘtergere
  15. La cererea ascultatorilor (+ cererea e scuze, tot a ascultatorilor + aparentul regret), sterg postearea anonima, cat si raspunsul meu adresat ei.
    Sper ca nu ne vom reciti pe-aici nici cu nume reale, nici cu nume fictive, nici cu aluzii la ce s-a intamplat in cele (aproape) 2 saptamani.
    Pa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu chiar am fereastra cu vedere la ghena :))...

    RăspundețiȘtergere