sâmbătă, 23 mai 2009

Bere, vodca, Maxx si taxi

Asa cum scrisei acum cateva zile, aseara a fost seara de revedere cu baietii. Cu unii-am fost in clasa in liceu, cu unii doar coleg de generatie. 7 am fost, ca piticii... fara vreo Alba-ca-Zapada. S-a rezervat o masa la Piranha, in Regie. Si-am vorbit, ne-am amintit, am ras... ne pare rau ca nu ne vedem mai des, ne pare rau ca s-au dus dracului vremurile alea... Discutii despre case, credite, familii, nunti, draci, laci... S-a baut multa bere si vodca cu prigat. Dar pe la 1, unii din noi (4 la numar) ne hotaram sa mergem sa revedem Maxx-ul... ca vorb-aia, cel putin un sfert din noptile de studentie ni le-am mancat p-acolo. Pe la 00:15, zice Puiu: "Hai Sori, ca la 00:30 baga rep in Maxx"... si da, asa era. Pe la 00:30 si pe la 02:30 baga rep :)
Ajunsi acolo, constantam o mare schimbare la fata a clubului (n-am mai fost de cel putin 3 ani acolo), incepem sa bem iarasi bere. Aveam o mare sete, si daca tot iesisem cu baietii la club, am zis sa nu beau suc. 2 din 4 plecara, ramaseram 2: eu cu Puiu. Pana pe la 04:30 am baut bere si-am dansat, fara sa ne pese de restul. In fine... plecam, stam la tigara... pana la urma ne hotaram sa luam un taxi. Asta voia un Confort (parca)... eu ca nu... pana la urma ne urcaram intr-o Dacia (dracu' mai stie daca era Logan sau Solnitza, de la ce companie era... stiu doar ca avea capota bleumarin si 1,40 lei/km). Acuma... asta tigan. Taxi de Ilfov zice el... Puiu se ia la vorbe despre tigari (lucreaza la Philip-Morris), tiganu' se intrecea in dezacoarde... din cate-am auzit, nicio data n-a acordat si el subiectu' cu predicatu'. Deja ma plictisisem, eram pe la Unirii si mergeam in Pantelimon. Ma uit la ceas... 05:22. Dupa care adorm. Si dracu' sa ma ia, ca ma trezeste Puiu in fata blocului lui si ma scoate din Taxi. Acuma, pe la etaju' 2, dau sa ma uit iar la ceas... dar n-aveam telefon. Ala de serviciu. "Naspa", zic. "Suna pe el". Sun: pula. In 2 minute cat am urcat noi pana la etajul 2, ala vazuse telefonul, il si inchisase... 'tu-i mama lui de taximetrist tigan. Dau sms, ii zic ca-i dau pe el mai mult decat face, numai sa mi-l dea ca e telefon de firma, am multe numere pe SIM... bou' nu l-a deschis. Oricum, nu cred ca mi-l mai dadea.
Dup-aia... regrete si scenarii. Ca na... era mai bine sa nu ma uit la ceas, sau sa ma fi uitat la telefonul meu, si daca luam taxi-ul ala Confort stiam numarul si-as fi sunat la dispecerat, daca nu adormeam, daca ... daca... cacat!
Am sunat la Vodafone, am blocat sim-ul... (degeaba, cred... ca ala a aruncat cartela in secunda 2). Acuma, astept sa vad ce se intampla luni la serviciu... sa iau sim cu-acelasi numar... vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu