sâmbătă, 30 mai 2009

Stropeala de vara

Sunt... vesel, am chef de vorbe, de tastat, chestii. Ascult obsesiv aceeasi piesa de 2 ore. E un tip din Bari, cu care avem si noi (KaTaNa) o piesa - KaTaNa - Buletin de stiri (feat. Comma). Acest Comma apare in clipul de mai jos (e ala cu par in cap si cioc). Asa, astea fiind zise, voi (poate) ascultati piesa si cititi de mai jos, ca am o problema cu ROSAL.



Baietii de la Rosal uda strazile. Si jur ca nu inteleg de ce... Am cautat diverse explicatii, am cerut motive, dar ajung mereu la concluzia ca e o imbecilitate. Tot aluneci si cu ABS... in plus, cu motociclistii e mai nasol. Aia chiar cad. De la aia din fata care arunca stropi de pe anvelope, mi se face parbrizul varza. Numai picaturi d-alea mici de noroi. Mici, mici.

1. Sa zicem ca-l uda ca sa-l spele. Ok. Dar ei nu-l spala... doar il uda. Ca sa nu mai fie praf? Pai daca-l uzi, cand se usuca nu ramane "the same dust as yesterday" ??? Ramane.
Si daca-l speli, il speli la 4-5 dimineata, nu la 8-9 cand se duc toti care-ncotro (in special la serviciu). Hai sa risipim apa aiurea. Nu mai spun ca intr-o zi, pe Mihai Bravu, astia udau de zor cu camionu'... cand ce credeti ca se intampla?!?! Ploua!!!

2. Mi-a sugerat cineva ca l-ar uda ca sa nu se dilate. Sa nu faca gâlci. "The same stupid shit" din partea lor. Pentru ca-l uda, dupa cum am zis... la 8-9 dimineata. Oamenilor, la 11 e mai cald... la 15 e si mai cald... Asfaltu' face gâlci oricum, ca e prost. Aia e. Mai bine-ar stropi trotuarele, ca raman domnisoarele cu tocu-nfipt.

Asadar... de ce naiba prapaditi apa aia degeaba?
Daca are cineva vreo idee... vreo explicatie logica... astept cu interes. Poate nu gandesc eu destul de departe, nu gandesc destul de logic sau...


Azi vazui 2 busituri. Ma apropiam de semafor jos la Vacaresti, pe banda din stanga... deci ma uitam si eu in dreapta. Vad o Dacie 1310... care dintr-o data face un fel de "pas ininte". Normal, pentru ca (poc!) primise "sutul in fund" de la un Logan. Era ud pe jos. Avarii.
Pe celalat... nu l-am prins in direct. Dar un camion intrase intr-o duba. Pe aceeasi ploaie, la 2 km mai "la deal" (Mihai Bravu cu Vitan).

N-am vorba zilei... am faza zilei: Am vazut un tigan imbracat intr-un tricou negru cu crucea celtica pe el (simbolul Noii Drepte si al miscarii legionare). A fost ca si cum l-as fi vazut pe Nicu Covaci in tricou cu Florin Salam, pe Parazitii in tricouri cu Bambi, pe Tariceanu in tricou cu Basescu, pe Becali in tricou cu Dinamo...

3 comentarii:

  1. mda... tocmai ca gandesti prea departe, prea departe de Romania! (vezi ce-nseamna sa citesti?! te indeparteaza de logica lucrurilor si te transforma in ceva filosof care(-si) pune intrebari... sa nu te mire vreun ulcer sau vreo migrena).
    permite-mi sa-ti explic... exista un sistem si el chiar functioneaza! in primul rand observ ca ai fi un sef rau, de moment ce tu ti-ai pune angajatii sa se trezeasca la 3 - 4 dimineata ca sa ajunga sa ude la 4 -5!! apoi, iata cum stau lucrurile: aia uda - masinile se murdaresc - spalatoriile auto functioneaza. aia uda - accidente - service-urile functioneaza. aia uda - nervi - cabinetele psihologice functioneaza. aia uda - accidente - smurd-ul funcioneaza. aia uda - pietoni stropiti - masina de spalat - detergeni & co - supermarketurile functioneaza - producatorii functioneaza. aia uda - revolta - blog - comunicare - net - furnizorii de net functioneaza. are logica? ARE!
    concluzie: un NU hotarat cititului!
    :))
    PS: galben+albastru=verde, iata ce putem invata daca folosim pubelele Rosal!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Hai c-ai dus-o departe.
    Imi zicea un prieten mai devreme: "Ia uite ma ce te streseaza pe tine... de ce stropesc aia..."
    Pai na... ma seaca faza. Poate n-ar trebui sa bag in seama chestia asta, dar ma enerveaza :)
    Galben-albastru? Astea ce-s? Culori politice?
    Ca daca da, patronul Rosal - recte Prigoana - e membru PD-L, nu PNL :-S

    RăspundețiȘtergere
  3. e membru :)) dupa "membru" orice-ai pune tot aia-i:)) asta e chiar complex - pdl-ist in acte, foloseste culori pnl-iste si se da si ecologist...
    am si eu niste framantari de-astea ciudate: ma scoate din sarite cand statu' nu raspunde la telefon. odata atat de mult am sunat statul (o primarie) incat, cand intr-un final a raspuns, m-am speriat ca nu m-asteptam si-am inchis! m-am ofticat ingrozitor dupa, fiindca nu i-am mai prins neam, a trebuit sa fac un drum pana acolo :)) seara buna

    RăspundețiȘtergere