joi, 21 mai 2009

Cautari

Uitandu-ma pe http://dalinku.ro, printre filmulete si alte poze, dau de poza urmatoare:

M-a amuzat... am incercat si eu... si iese. Chestia asta cica a facut-o un danez aici:
http://positivesharing.com/2009/04/google-loves-denmark/

Eh... si mi-am pus si eu intrebarea "Ce cauta romanii?". Si-am incercat sa vad ce cauta.

1.Romanii vor sa stie ce trebuie sa faci cand te plictisesti, ce facultate sa urmeze, ce sa faca in week-end... sau lucruri banale cum ar fi "ce fac animalele iarna".



2. Romanii vor sa moara diverse personaje, cum ar fi: Sauron, Romeo, capra, mama, cainii, dusmanii.


3. Varianta 1. modificata: lumea vrea sa stie ce sa mai faca de mancare, ce fac oamenii primavara, sau ce naiba fac copiii la scoala... Eu stiu? Coloreaza, fac liniute pe dictando... gen.


4. Pe google poti sa afli si de ce nu. De ce nu ramai insarcinata, de ce nu merge hi5 sau filelist, de ce nu si-au tras-o unii sau de ce nu mai canta Laura Vass. S-o fi lasat... de-aia nu mai canta.
Frate, da' au fost probleme mari cu hi5 si filelist, nu?


5. Ce nu mai poate romanul.
Pai nu mai poa' sa suporte, nu poate sa slabeasca (mars in parc la alergat), sa uite, sa respire, sa invete, sa doarma. Eh... sper ca pentru toate exista cate o solutie.


6. Romanii vor sa afle ce se mai poarta primavara sau vara (moda pe primul loc!), iarasi care-i faza cu filelist, sau ce se va intampla in 2012? Da' de ce in 2012?!?!? E an naspa, sau cum? O fi "Criza Reloaded".


7. Romanii sunt foarte curiosi sa afle de ce Marea Neagra se numeste asa, de ce se zahariseste mierea, de ce se insoara barbatii cu scorpii blonde si proaste... romanii au diverse probleme cu calculatorul... in plus, probleme de sanatate (sau electricitate): se umfla picioarele, se exfoliaza unghiile, se ingrasa sau se electrizeaza parul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu