joi, 2 aprilie 2009

Drumurile noastre... moarte

Se face dimineata... inca n-am somn. Dar imi promit ca dupa ce scriu asta, fumez o tigara si ma culc iar. Acum ascultam - asa "inspirational" - Missy Elliot cu Gran Puba si Mary J. Blige - e clipul aci jos:



Imi zicea cineva de curand ca eu cand scriu, o fac doar ca sa ma plang. Ba ma plang, ba sunt revoltat de ceva anume... Pai da, ca fazele astea nasoale ma fac sa scriu... ca-n rest mi-e lene... si nici n-as avea despre ce.
Fiindca din fisa postului fac parte si deplasarile in Prahova si Dambovita, merg ieri (de fapt alaltaieri) la Targoviste (trebuia sa merg prin Gaesti, ca am avut treburi si p-acolo). Ies din Bucuresti, autostrada... astea... jur ca in Dambovita, pana si autostrada e altfel: damburi, denivelari, chestii... Dar cand iesi, s-a terminat cu smecheria. Gaesti e "Orasul-groapa". E tot o groapa! Iar drumul dintre Gaesti si Targoviste e mai mult decat execrabil. Faceam un slalom continuu la 70 kmph, de te lua cu ameteala. Daca te uitai de undeva de sus, ai fi zis ca suntem o sleahta de tampiti care fac 8-uri pe sosea. Asta am facut pana cand am vazut ca daca incerc sa evit o groapa, inevitabil iau alta. NU exista metru patrat fara groapa, fara asfalt decopertat... In satele de pe Gaesti-Targoviste nu trebuie sa existe limitare de viteza. Gademit!, nu poti merge cu mai mult de 30 kmph, doar daca ti-au venit dracii pe masina si vrei s-o faci praf intr-o juma' de ora. Nu pot sa uit numele satului "Picior de munte". Este un picior de plai in care soseaua nu cred ca a mai fost asfaltata de la bombardamentele din timpul celui d-al doilea razboi mondial (WW II, pentru englezisti). In acest sat, se prea poate ca cineva a incercat sa are sau sa semene ceva in sosea. Poate ca taranii de-acolo au dat cu sapa ca sa planteze porumb in mijlocul soselei... Jur ca mergeam si nu-mi venea sa cred. Eram gonit din spate de un TIR (pentru ca e plin de tiristi care n-au nicio treaba cu gropile, si nici nu se tem de masinute ca a ta), nevoit asadar sa merg cu ceva gen 60-70 kmph, de-mi venea sa plang. Credeam ca nu mai ajung la Targoviste, ma lua cu fiori cand vedeam un alt indicator care ma atentiona ca intru in cutare sat... Am ajuns transpirat ca dracu', fleasca, de parca mersasem pe cal, nu cu masina. N-am putut nici macar sa fumez, pentru ca tot timpul aveam nevoie de ambele maini: 1. ambele pe volan, ca sa trag cat mai vârtos si 2. ca sa schimb din treapta a 2-a in a 3-a si viceversa.
La intoarcere am mers pe alta parte... Tragoviste-Bucuresti. Si m-am razbunat, jur! M-am tinut dupa unu' cu un SUV, ca am presupus eu ca are detector de radar, asa ca s-a mers cu viteza constanta si in sate si p-afara... aceeasi. Acuma sper ca nu m-am inselat, si ca ala chiar avea detector, ca nu-mi plac pozele cu mine la volan.
In conzcluzie: daca vreti sa ajungeti din Gaesti in Targoviste sau invers, luati un microbuz/autobuz... sau ocoliti pe la Arad/ Baia Mare/ whuteva...


Vorba zilei (citat din mine): Uneori, inevitabil, esti prost de dai in gropi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu