joi, 2 aprilie 2009

Timp liber

E 1:31 - fumez si beau Cola. M-am trezit acum vreo 40 de minute. Dorm de pe la 19:00. Stiu c-a fost meci am auzit ceva in somn, ba mi se pare ca am si departat putin pleoapele. Nu stiu ce s-a-ntamplat, dar banuiesc ca "ai nostri" au luat bataie... O sa ma uit acum (totusi, sper ca au batut). [...]
Mda... 2-1. Am gasit si chestia asta funny pe blog-ul lui Tolontan: http://www.ygsp.ro/004/
Alte titluri: T.R.U. » Va fi înlocuit Piţurcă? Ar fi păcat. Mai e ceva rău de făcut
ALIN BUZĂRIN » Avem nevoie de un selecţioner care să ne cizeleze
Adevaru' e ca demult mi-e scarba de Mircea Sandu, de Lupescu si sleahta lor. Nu-mi mai pasa de stilul de joc "a la nea Piti", de lot, de "Romania la CM". Nu vreau sa iasa un mesaj pe blog despre fotbal, ca e plin internetul de articole vis-a-vis de camapania de calificare a nationalei.
Revenind dar... ziceam ca nu mi-e somn (s-a facut 3:11 intre timp), ca fumez si beau cola in toiul noptii. Si asta vine din faptul ca m-am culcat la 19:00. Inca o seara pierduta, in care doar am dormit. Ideea e: cheltui o groaza de bani si habar n-am pe ce, pierd o groaza de timp si habar n-am cu ce... Nu reusesc sa pun deoparte nici macar 10 bani, nu reusesc sa fac nimic ocnstructiv in timpul liber... WTF?!? CARE timp liber?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu