joi, 16 aprilie 2009

Keri - The Beat Bandit

Cine e Keri?
Keri e un baiat din Petrosani care s-a gandit sa faca productie rap. Pentru neavizati, face negative/instrumentale... melodia cum ar veni. Cu sample, tobe si basi, cinei si alte chestii...
In general produce pentru trupe Hades Records, dar nu numai. Adica Butch, VeritaSaga, Criss Blaziny, Funktastics, Maerry, etc.
Clipul de mai jos, unde Keri ii are invitati pe baietii de la Funktastics (Sera & Mo' ) si pe raggamanu-ul Boogie, se numeste "Keri FM" si promoveaza LP-ul "The Beat Bandit" ce va iesi in curand la Hades Records. Vizionare placuta.





Later edit (29.06.09) :
Da... intre timp a aparut, l-am ascultat... astea. Am fost si la lansare.
Cat se poate de sincer, o scurta parere strict personala ce poate fi luata drept review. Un review neavizat, neprofesionist, dar si dezinteresat.
De pe albumul de fata nu-mi plac decat 2 piese: cea de mai sus si cea interpretata de AxeS aka axesinho aka Sexy Loops. Atat. Despre productii... nu stiu ce sa zic. Chiar nu am ce. Niciuna nu mi-a spart creierii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu