miercuri, 18 februarie 2009

Fara nume

Crezi ca daca parintii iti platesc facultatea particulara pe care o frecventezi (paradoxal zis FRECVENTezi... chiar: treci p-acolo? ), asta chiar te face mai destept? Probabil...
Intrebare de cultura generala (ca-n "Filantropica" ) : stii cat costa un bilet de RATB? Nu?!? Nici eu. Merg fara.
Te crezi superior pentru ca "tata" ti-a cumparat o masina puternica, cu care poti face "linii" la 02:00? Poate ca esti...
Imi place ca te uiti la mine cu sila, doar pentru ca tu bei cocktail cu umbreluta si eu cea mai ieftina bere sau pentru ca pe hainele mele nu se vede "firma"... da' poate nu poti sa faci asta, pentru ca mai mult ca sigur nu frecventam aceleasi locatii (selectionate, evident).
E aglomerat vineri seara drumul spre Predeal? Mai bine stai acasa... intr-un week-end poti vedea 6-7 filme bune cu BSPlayer sau pe 66stage.com (sau stage6.com, nu mai stiu cum e)... sau tu te duci la Movieplex?
Si pun pariu ca tu esti cult. Iti place Eminescu, ai citit sigur Paulo Coelho, si-n fiecare zi te cultivi cu Click! sau Libertatea... si sigur iti place sa asculti un DJ de renume mondial.
Imi place ca esti constient de faptu' ca n-avem ce discuta... crezi bine. Chiar n-avem ce discuta... pa!

24 ianuarie 2008

Un comentariu: