miercuri, 18 februarie 2009

Introducere in tema

In primul rand doresc sa va salut pe voi, cei care ajungeti click-uind pe pagina asta. Aici voi pune felii din capul meu, atunci cand imi ascut in mod neprevazut cutitul inspiratiei.
Imi pare rau ca nu pot scrie cu diacritice. Totusi, sper ca mesajele se vor lasa sau se vor fi lasat intelese (depinde ce cititi prima data). Poate voi folosi in viitor. Imi aprind o tigara. Pauza.
[...]
Acum ma simt dator sa dau niste explicatii referitoare la iminentul aflux de mesaje pe care le voi posta. Ele au fost scrise sub forma de blog pe un alt site. Nu stiu cum de m-a lovit odata sa scriu un mesaj; precedentul fiind creat, au urmat altele. Apoi am decis sa scriu un blog adevarat. Apoi au trecut cateva zile... si iata-ma tastand aceste randuri.
Mesajele de care vorbeam mai sus le voi posta aici. In ordinea in care au fost scrise. Acum, pe rand, unul dupa altul. Nu toate, ca sunt vreo 2-3 pe care le consider irelevante. Voi scrie la final si data la care au fost concepute de mintea mea.

"Sa fiti destepti si fara frica."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu