miercuri, 18 februarie 2009

Sex din prima seara?

Eram pe un blog de pe-aici... si discutia m-a facut sa scriu:

ORICAND si INTOTDEUNA se ajunge la sex...
As scrie ue un blog despre "sex din prima, din a doua, dupa 6 luni"... dar mi-e cam lene Dupa ce calculez TVA-urile, fac un pdf dintr-un Excel si trimit un mail... il scriu, jur.


Din prima seara/zi? sau a doua? Sau dupa o saptamana? Dupa 6 luni? un an?
Pai... am sa-mi raspund eu (mie)... si voi voua. Eu prefer sa cobor "la prima". sau a doua, sau a treia.
Esential e sa se intample cat mai repede. Ca dupa cum zicea si baiatul cu Blog-ul ... "ies cu o fata o luna... tot la sex se ajunge".
De ce as vrea eu asa repede? De ce vor fetele cat mai tarziu?
Raspund intai la a doua intrebare: pentru ca au impresia gresita, cum ca TOTI baietii vor crede ca-s curve. E putin prosteasca ideea, dar cat-de-cat justificata (oricum, nu toti cred asta). Altele... pur si simplu din principiu. Un principiu fara vreo motivatie anume... dar nu simt ele nu-stiu-ce... ele o fac din iubire, din amorul netarmuit ce zace-n ele, consolidat dupa luni sau ani de zile... categoria asta mi se pare si mai ... (nu mai zic cum).
De ce vor baietii cat mai repede? Unii... din principiu Altii, ca sa redevina liberi. Altii, ca sa scape, s-o treaca pe "lista" si sa revina la relatia lui de lunga durata in care iubeste si este iubit (VAX, "la naiba... in puii mei" ); si altii... ca sa stie cu ce/cine au de-a face...
Pentru mine, intr-o relatie, conteaza foarte mult o chestie... recte sexul. Adica... daca sunt c-o fata 4-5 luni, se presupune ca intervin si oarecare sentimente (oarecare...), obisnuinta, astea... si-atunci (dupa 5 luni) se-ntampla... parchez motoru'. Si daca motorul meu e mic si ea nu simte nimic? Sau daca sta "blana"? sau e frigida. Sau... daca zice ca ea niciodata nu va face sex oral, si nici nu vrea sa i se faca? Pai atunci ce facem?

Fetele indragostite (desigur) or sa spuna acum ca... "eu il iubesc, si nu va conta sexul mai mult decat iubirea ce i-o port..." PRAF! Asta pentru ca ce? Pentru ca e primul si n-ai termen de comparatie? Pentru ca ai baut apa minerala toata viata? Recunoaste ca ti-ar face cu ochiul si-o Coca-Cola... dar tu nu vrei sa gusti, asa-i? Ca-i prea buna apa minerala... Daca ti-ai pune-o cu unu' care sa te tina in priza 5 ore, si-n care 5 ore sa ai 10 orgasme... iti zic eu ca-ti bagi ceva-n ea de iubire. O sa-l iubesti p-asta care te face sa te simti bine (bine, asta in cazul in care nu esti frigida, si toti ti se par la fel...)
Sexul conteaza extrem de mult, oricat ne-am ascunde dupa deget. Si daca esti intr-o relatie cu cineva care nu este ceea ce vreo tu din punct de vedere sexual... esti degeaba! Poti sa te futi in ele de sentimente. Pentru ca de-aia nici n-o sa ai dorinta de-a mesteca din partener, de a-i gusta carnea si sangele ( e vorba de DORINTA, nu de CANIBALISM IN SINE)
Aproape toti avem libido, aproape toti cautam satisfactie... de ce sa ma plafonez intr-o relatie, cand eu imi doresc si altceva (dar n-o fac, pentru ca nu e etic, nu? sau mi se pare injust pentru partener) ?

Sa revenim dar. Din prima, a doua, a treia. Asa cred ca e mai bine. Atunci stii si partea asta. Faptul ca fata cu care sunt sa faca sex bine-bine ... e o conditie sine qua non (pentru mine).
Am facut sex cu destule fete din prima seara (destule... pana-n 10, oricum). Si imi si le multumesc ca a fost asa. Pentru ca asa mi-am dat seama daca ne mai vedem si-a doua oara sau nu, caci inainte de partida credeam ca sigur o sa iasa ceva de durata. Uite ca nu iesea... ca nu-i placea ei, sau mie... IMI multumesc si LE multumesc ca a fost asa... si-a fost OK si pentru mine, si pentru ele... nu ne-am mai pierdut timpul aiurea si mutual.




20 iunie 2008

Un comentariu: